Site Loader

Dvigubą sezono atidarymą kaimynų lenktynėmis užbaigia Saudo Arabija. Nors atrodo per kelias dienas niekas neturėjo pasikeisti, tačiau komandos šiek tiek pasistumdė pajėgumų lentelėje. Nerimo į lenktynių savaitgalį įnešė hučių susprogdinta aramco naftos produktų talpykla nutolusi nuo trasos per sąlyginai artimus 10 kilometrų. Lenktynininkai pradėjo bruzdėti, kad gal nereikia čia lenktyniauti, kai vyksta šiokie tokie kariniai veiksmai. Bet pastarieji buvo greitai nuraminti valdžios atstovams subtiliai užsiminus, kad jei nebus lenktynių – gali būti sunku palikti šalį. Tai vat po tokias šalis dabar keliauja formulės cirkas. Lenktynės įvyko, tai apie jas šiek tiek čia:

  • Red Bull susitvarkė gremlinus kuro padavimo sistemoje ir abu bolidai užbaigė lenktynių savaitgalį trasoje tose pačiose pozicijose, kuriose startavo tik… Sergio Perez iškovojo pirmą karjeroje pole poziciją, tačiau jos pergale nepavyko paversti nusisukus sėkmei pirmųjų sustojimų metu – iš karto po sustojimo Nicholas Latifi sugurino savo Williams, trasoje pasirodė saugos automobilis, o varžovai atliko „pigius“ sustojimus ir Sergio nugarmėjo į ketvirtą vietą, kurioje lenktynes ir baigė. Max, gi, startavo ketvirtas ir po įnirtingos kovos su Charles Leclerc iškovojo pirmąją sezono pergalę, tačiau Max sezono pradžioje atrodo sudirgęs ir pastoviai per radiją zirzia apie būtus ir nebūtus dalykus – laikas susiimti čempione!
  • Ferrari stovykloje, gi, Chalres Leclerc buvo greitesnis viso savaitgalio metu už Carlos Sainz, kovojo dėl pergalės iki paskutinio rato bet Max buvo čiut greitesnis. Antras dvigubas raudonųjų podiumas iš eilės, tvirtai pirmaujama komandinėje įskaitoje, tačiau bent jau pirmoje sezono pusėje tarp Scuderios ir Red Bull bolidų skirtumai labai artimi ir jie bus pagrindiniai pretendentai į pergales artimiausiose lenktynėse
  • Mercedes yra aiškiai niekeno žemėje – bolidas greitesnis už visas likusias viduriuko komandas, tačiau dar toli iki top 2. Tiesa, bolidas labai pretenzingas, ir jeigu George Russell geba primadoną susireguliuoti pakenčiamai ir atvežti palyginti aukštuose taškuose, šį kartą penktoje vietoje, tai Lewis Hamilton taip ir nerado rakto į bolido greitį Džedoje, paimtas paskutinis taškas lenktynėse, o kvalifikacijoje pirmą kartą nuo gūdžių 2009 metų nepatekta į antrą kvalifikacijos dalį. Lewis sugebėjo per interviu dar leptelėti, kad jis padarė viską, tačiau komanda – ne. Uf, komandinė dvasia šlubuoja šiek tiek.
  • Alpine pilotai pirmoje lenktynių dalyje davė vaizdų kovodami tarpusavyje, tačiau galų gale komanda liepė Esteban Ocon išlaikyti poziciją ir Fernando Alonso liko priekyje. Čia turim ir pirmą patikimumo lenktynėse auką – Fernando automobilyje jėgainė tiesiog atsisakė veikti ir taškus už šeštą vietą atvežė vienintelis Esteban. Būsiu nuvertinęs prancūzus – bolidas, aišku, ne čempioniškas, bet dėl pakankamai aukštų taškų gali kovoti, o žiūrėk, dar trasa kuri tiks labiau ir vėl podiumas nukris.
  • McLaren greitoje trasoje atrodo pakankamai neblogai, tačiau viltis apie atsigavimą nubraukė septintas finišavęs Lando Norris – pasak jo papajos komanda gali lenktyniauti didelio greičio trasose, tačiau lėti posūkiai yra peilis šiųmečiam bolidui ir greitų būdų pagerinti greitį – nėra, tad, panašu, komandos pajėgumas stipriai svyruos viso sezono metu. Na, ar bent jau iki vasaros pertraukos. Daniel Ricciardo važiavo neblogas lenktynes, kol lygiai tame pačiame kaip ir Alonso dingo jėgainės galia – dėl šių dviejų bolidų gedimų trasoje įvesta virtualaus saugos automobilio fazė. Komandai pliusas, kad bent jau pirmi taškai įkrito į komandos taškų kraitelę, kad ir 6.
  • AlphaTauri komandoje vėl finišavo vienintelis pilotas, vėl aštuntoje vietoje, tiesa, šį kart – Pierre Gasly. Yuki, tuo tarpu, net nesugebėjo startuoti, nes Hon…, oi, RBPT jėgainė nusibaigė net nepasiekus starto.
  • Haas startavo su vienu bolidu ir Kevin Magnussen jį atvežė taškuose antras lenktynes iš eilės, tiesa už devintą vietą pelnyti tik du taškai, kurie nukrito iš esmės tik dėl kitų pilotų problemų priekyje. Sprendimas startuoti kietomis padangomis nebuvo greičiausia strategija šiandien. Mick Schumacher, tuo tarpu, labai stengėsi kvalifikacijoje ir jo talentas baigėsi įspūdinga avarija kvalifikacijoje – bolido galinė pakaba atsiskyrė nuo likusio bolido, kaip sakė komanda – saugumo celė praktiškai išnaudojo visą savo resursą. Haas galėjo suremontuoti bolidą ir išleisti Mick į lenktynes, bet motyvuodama detalių stoka nusprendė geriau startuoti Australijoje. Mick, tiesa, sukėlė nemažai dramos, nes iš bolido nenorėjo išlipti pats ir buvo iškeltas atvykusių medikų – tačiau po apžiūros medicinos centre nenustatyta jokių rimtesnių traumų.
  • Alfa Romeo aiškėja, kad Valtteri Bottas bus aiškus komandos lyderis, o Zhou Guanyu praleis sezoną mokantis. Šveicarų komandoje puikiai taškuose važiavusio Valtteri jėgainė po antrojo sustojimo boksuose pradėjo kaisti ir kitame rate lenktynes suomis užbaigė garaže.
  • Aston Martin, skirtingai nei McLaren, yra lėti visose trasose ir kovoja tik su Williams. Nico toliau pavadavo Sebastian ir nebuvo greitesnis už Lance.
  • Williams, gi, nesėkmingą savaitgalį užbaigė dviem DNF. Nicholas Latifi sienos buvo per arti tiek kvalifikacijoje, tiek lenktynėse, o Alex Albon neišsiteko trasoje su Lance Stroll.

Bolidai šiemet tikrai gali sekti arčiau, tačiau vis dar lemiamą vaidmenį lemia DRS naudojimas. Džedoje įtakos turėjo ir DRS aptikimo linijos vieta – palankiau buvo praleisti varžovą į priekį paskutiniame posūkyje ir apsilenkti ilgoje tiesiojoje su DRS pagalba.

Kitos lenktynės už poros savaičių po ilgos dviejų metų pandeminės pertraukos grįžtančioje Australijoje. Per tą laiką Melburnas atnaujino trasą, tad Alberto parkas turėtų būti šiek tiek greitesnis ir šiek tiek palankesnis lenkimams.

race1.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apie šį tinklalapį

Ši vieta puikiai tinka pristatyti save ir savo tinklalapį, arba įrašyti kas jį sukūrė.

Toliau naudodamiesi tinklapiu sutinkate, kad bus naudojami slapukai (cookies). Daugiau informacijos

Slapukų (coookies) nustatymai šiame tinklalapyje nustatyti „leisti slapukus“ tam, kad būtų pasiektas geriausias įmanomas naršymo potyris. Jeigu tęsite naudojimąsi šiuo tinklalapiu nekeisdami savo slapukų (cookies) nustatymų arba paspausdami „Sutinku“ apačioje, tuomet jūs sutinkate su tokiais nustatymais.

Uždaryti