Site Loader

Ross Brawn vedamos komandos darbas šį savaitgalį įgijo materialią formą – pagal absoliučiai naują techninį reglamentą beveik 3 metus lipdyti bolidai galų gale buvo išmėginti kovos sąlygomis. Negalima sakyti, kad pirmos naujo reglamento lenktynės taps klasikinėmis, tačiau jau galima daryti šiokias tokias mažutėles išvadas:

  • Ferrari atsiveža pirmą sezono 1-2. Charles Leclerc suvažiavo idealų savaitgalį – pole poziciją, pergalė ir greičiausias ratas. Carlos Sainz, tuo tarpu, su nauju Ferrari bolidu dar iki galo nesusidraugavo, tačiau važiavo podiumo tempu ir saugos automobilio bei Red Bull problemų dėka užlipo ant antro, o ne trečio, podiumo laiptelio. Ferrari sezono pradžioje neabejotinai greičiausias paketas ir tą patvirtina 44 taškai kašikėly.
  • Mercedes būdami treti greičiausi šioje trasoje susirinko Red Bull pabertus trupinius – Lewis Hamilton 3 vietos podiumas ir George Russell 4 vieta. Gal dabar taip ir neatrodo, bet sezono gale šie surinkti, o Red Bull pamesti, taškai gali turėti įtakos abejose įskaitose. Mercedes laukia nemažai darbo pasivyti tiek Ferrari, tiek Red Bull, atsilikimas nemažas, bet iš galo taip pat niekas negrasina. Mercedes dar neskubėčiau nurašyti bet darbo jie turi daug.
  • Haas best of the rest šiandien. Kevin Magnussen parodė, kad talento ne… pravairuosi – pirmo lenktynės po grįžimo ir 5 vieta. Mick Schumacher gavo biškį šalto dušo, panašu, kad jaunąjam vokiečiui dar reikia nemažai išmokti – po restarto nesugebėta apsiginti nuo varžovų ir prarasti potencialiai pirmi taškai bei nuvilianti 11 vieta – galbūt iškilo kažkokios bolido problemos, bet labiau panašu į nesušildytas padangas. Haas tikrai turės stiprų paketą sezono pradžioje, tad esant progoms pasirinkti taškų – reikia jas išnaudoti. Abiems pilotams.
  • Alfa Romeo užbaigia Ferrari varikliais varomų komandų sąrašą. Akivaizdu, kad Ferrari jėgainių fronte nemiegojo – visos komandos apčiuopiamai pagreitėjo. Valtteri Bottas apturėjo gerą kvalifikaciją, prastą startą bet galų gale atsivežė 6 vietą, o Zhou Guanyu savo debiutinėse lenktynėse už 10 vietą įsimeta taškus. Puiki sezono pradžia komandai, kuriai abiejų pilotai taškai vienose lenktynėse yra retenybė pastaraisiais metais.
  • Alpine ne taip blogai, kaip galvojau, bet tikrai ne taip gerai, kaip numatyta el plan. Abu komandos pilotai atsivežė taškus, Esteban Ocon, panašu, šiek tiek geriau pažįsta bolidą, Fernando Alonso dar reikia rasti savo ir bolido galimybių ribas. Ne idealu, bet neblogai.
  • AlphaTauri pradeda Red Bull PowerTrains patikimumo tragediją – Pierre Gasly kaip visada važiavo solidžiai, kol likus 10 ratų iki lenktynių pabaigos jėgainė tiesiog numirė ir užsidegė – taškų nepelnyta bet užtat pirmo sezono saugos automobilio pasiekimas įkrito į prancūzo kišenę. Tuo tarpu Yuki pasiima 4 taškus iš esmės tik dėl to, kad sugedo kiti RBPT variklius naudojantys pilotai, ne tai, kad važiavo prastas lenktynes – ir lenkimų atlikta, ir klaidų nepridaryta, tiesiog greičio vis dar trūksta.
  • Aston Martin, tuo tarpu, atsidūrė ten, kur tikrai nenorėjo – galiorkoj. Beviltiški tiek kvalifikacijoj, tiek lenktynėse. Jeigu pernai gale kapojosi Ferrari klientai, tai dabar ši vieta palikta Mercedes klientams išsiaiškinti, kuris iš jų prasčiausias. Lance Stroll, tradiciškai, prastai kvalifikavosi, o starte apsilenkė porą lenktynininkų bet iki saugos automobilio jau buvo aplenktas ratu. Nico Hulkenberg, tuo tarpu, neblogai atliko savo super pakaitinio vaidmenį, šį kartą pavaduodamas Sebastian Vettel pasigavusį nelemtą koronavirusą. Taškų nėra ir, panašu, nelabai bus artimiausiu metu.
  • Williams taip ir nesugebėjo atsispirti nuo dugno. Kaip ir nepasikeitė pilotų dinamika – Nicolas Latifi toliau važiuoja kaip solidus turistas, o Alex Albon visais būdais stengiasi įrodyti, kad jis yra vertas pakilti iš lentelės dugno prarajos. Turiu tokį kirbantį įtarimą, kuris, aišku, tėra tik įtarimas, kad Mercedes varikliai ne visai draugauja su E10 degalais.
  • McLaren sezono pradžia primena košmariškiausias dienas iš 2016 metų, kai sezono starto metu tapo aišku, kad subinė. Lando Norris dar kažką bandė kvalifikacijoje, pateko į Q2, tačiau lenktynėse buvo niekur. Dar labiau niekur buvo Daniel Ricciardo. Persirgus koronaviruso simptomine forma lenktyniauti nėra lengva, tačiau kai nėra pajėgios technikos, tai Daniel forma, šiuo atveju, nėra svarbu. Wokinge dabar turėtų spengti gedulo tyla, o nugarom tekėti šaltas prakaitas, tačiau šitam šokui praėjus reikia ieškoti kur šito atsilikimo šaknys ir jas po truputį apkarpyti.
  • Red Bull from hero to zero. Buliai turi bolidą, su kuriuo Max Verstappen gali varžytis su Ferrari duetu. Perez dar čiut trūksta. Bet potencialiai stiprų 2 ir 4 vietos rezultatą sugriovė katastrofiškas Red Bull lipdukais apklijuotų Honda motorų patikimumas. Galios lyg ir yra, bet kai jėgainės miršta likus porai ratų iki lenktynių finišo pas abu pilotus… Kažkas nepaskaičiuota. Komandą turėtų guosti, kad tai nepanašu į variklio gedimą, labiau į hibridinės dalies problemas, gal tik elementarus aušinimas, tačiau neišsprendus šių problemų, nesvarbu kiek tu greitas esi, jei negali finišuoti.

Pirmos lenktynės jau pavasarį – bet dar tikrai neparodo viso peletono pajėgumo. Viskas priklausys kaip komandos sugebės surasti silpnąsias savo bolido puses ir kaip sugebės jas patobulinti esant apribotam biudžetui ir tobulinimo resursams.

Panašu, kad bolidai tikrai gali sekti arčiau, nei pernai, bet be DRS lenkimo atlikti nepavyksta – nebent yra ženklus greičio pranašumas arba pilotas padaro klaidą (Kevinai, pirmas posūkis?). Net ir su DRS ne visada pavyksta apsilenkti – Valtteri ilgai ir nuobodžiai kankinosi už Yuki, kol galų gale pavyko jį aplenkti. Tad DRS dar kažkiek pabus.

Padangos nesugadino lenktynių, tad tai jau yra naujų padangų sėkmė. Pažiūrėsim ar padangos dėvėsis labiau, nei pernai ir ar 2 (ar daugiau) sustojimai taps labiau taisykle, nei išimtimi.

Sezonas žada būti įdomus. Panašu, kad dėl pergalių sezono eigoje kovos 3 komandos. Likusios – jeigu palankiai sukris aplinkybės. Bet niekas nežino kiek ir kas sugebės patobulėti, ar kam labiau tiks viena ar kita trasa. Kitos lenktynės jau už savaitės Džidoje.

race1.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Apie šį tinklalapį

Ši vieta puikiai tinka pristatyti save ir savo tinklalapį, arba įrašyti kas jį sukūrė.

Toliau naudodamiesi tinklapiu sutinkate, kad bus naudojami slapukai (cookies). Daugiau informacijos

Slapukų (coookies) nustatymai šiame tinklalapyje nustatyti „leisti slapukus“ tam, kad būtų pasiektas geriausias įmanomas naršymo potyris. Jeigu tęsite naudojimąsi šiuo tinklalapiu nekeisdami savo slapukų (cookies) nustatymų arba paspausdami „Sutinku“ apačioje, tuomet jūs sutinkate su tokiais nustatymais.

Uždaryti