Site Loader

Matyt, kad nuobodžiausias šių metų Grand Prix. Kol kas. Skambūs žodžiai po vos trijų etapų, bet, kad viskas vyko pagal kelis pastaruosius metus iki skausmo nuzulintą scenarijų: Mercedes ir Red Bull startuoja iš pirmų dviejų startinių pozicijų, ant podiumo du Mercedes ir vienas Red Bull – jau penkioliktą kartą skirtingas podiumo vietas pasidalino Lewis Hamilton (tradiciškai pirmas), Max Verstappen (irgi tradiciškai antras) bei ant žemiausio laiptelio Valtteri Bottas (vėlgi, tradiciškai nuvilinčiai). Iš esmės čia ir galima užbaigti lenktynių apžvalgą, na, bet dar šiek tiek trupinių nuo ekspertinės sofos:

  • Lewis startavo vidutiniškai, restartavo prastai ir pralošė vietą Max. Ir? Ir nieko. Lewis tradiciškai viską susirinko atgal ką prarado ir laimėjo lenktynes. Įdomus dalykas kaip jis tai padarė. LH meistriškai pasiruošia lenkimui – sugeba tiek neprarasti daug laiko kaupdamas hibrido energiją atakai, tiek suprasti kiek energijos liko pas priešininką. Prieš Max atliktas lenkimas buvo tobulas to pavyzdys – būktai vienas šiek tiek lėtesnis ratas, ir, tikėtina, Max gindamas sunaudojo kažkiek energijos, o tada seka totalus LH puolimas – ir, vualia, Mercedes vis dar geriausia jėgainė tiesiojoje ir su patrumpinto nuo pernai DRS pagalba įveiktas tiek Max, tiek vėliau ir Valtteri. Neįtikėtina bet taip atakuojant dar sugebamos išlaikyti ir gyvos padangos. Kreditai yra ten, kur jie ir priklauso – Lewis tikrai moka lenktyniauti ir išnaudoti savo bolidą iki paskutinio anglies pluošto siūlelio.
  • Max tikėjosi daugiau, bet viso savaitgalio metu Mercedes buvo greitesnis bolidas. Tačiau atvežta antra vieta ir (beveik) greičiausias ratas. Neblogai, bet, panašu, į klasikinį Mercedes viliotinį – atrodo, kad Red Bull turi šansą, bet dažniausiai taip tiesiog atrodo, nei iš tikro yra.
  • Valtteri sugebėjo laimėti prieš Lewis kvalifikacijoje. Bet tik tiek. Nepaisant tobulo restarto – pačiam pabėgant bei leidžiant Max aplenkti Lewis. Bet laimė truko 20 ratų, kai buvo prasileista nuo Lewis, o vėliau ir Max. Puft. Trečia vieta ir greičiausias ratas į Mercedes konstruktorių įskaitos kraitelę. Valtteri pozicija pilotų įskaitoje mažai kam rūpi.
  • Sergio šiandien grojo antra dūdele ir tai ne visai sėkmingai. Prarastos pozicijos starte ir šiaip blankios lenktynės, kurių gale nepaimtas ir greičiausias ratas. Bet atvežta ketvirta vieta, kas jo ankstesniems kolegoms dažniausiai nepavykdavo, tad savo darbą jis šiandien taip pat atliko.
  • Lando – best of the rest. Kvalifikacijoje nepaėjo – startuota iš 7 vietos, bet starte aplenktas Ocon, po restarto Sainz ir Perez. Ketvirtos vietos išsaugoti nepavyko, bet penkta vieta buvo realiai geriausia ką galėjo pasiimti likusios komandos ir tą vietą pasiėmė Lando. Daniel suvažiavo OK – atliko keletą neblogų lenkimų, atvežta pora reikalingų komandai taškų, adaptacija vyksta.
  • Charles Leclrec turėjo geresnę padangų strategiją, ir nors pralošta kvalifikacijoje, bet lenktynėse vidutinės ir kietos padangos buvo greitesnės nei Carlos Sainz minkštos ir vidutinės, kurios subyrėjo lenktynių pabaigoje. 6 ir 11 Ferrari vietos.
  • Alpine suvažiavo labai neblogas savo lenktynės – vėl finišuota taškuose, šį kartą visiškai pelnytai. Jei Ocon stipriai važiavo visas lenktynes ir, realiai, visą savaitgalį, tai senasis lapinas Fernando su naujomis kietomis padangomis lenktynių pabaigoje tiesiog pradėjo skrieti ir finišavo už savo komandos draugo. 7 ir 8 vieta bei neblogas žiupsnis taškų į komandos kraitelę.
  • Pierre Gasly šiaip ne taip iškovojo paskutinį tašką, o Yuki finišavo 15. Panašu, kad spekuliuotas AlphaTauri greitis linkęs tai atsirasti, tai išnykti, priklausomai nuo to, kokioje trasoje komanda lenktyniauja. Panašu, kad atsargus optimizmas po bandymų apie trečią greičiausią komandą kiek perdėtas, nors Gasly kvalifikacijos lyg ir rodė potencialą. Bus įdomu toliau stebėti sezono eigoje, kur itališkas bulius iššaus, nes iššauti gali, tik ne kiekvieną savaitgalį.
  • Giovinazzi Alfa Romeo atvairavo 11, aplenkti Aston Martin Racing, o pernai metų 8 greičiausiai komandai tai jau visai neblogai. Kimi, tuo tarpu, pirmam rate padarė naujoko lygio klaidą ir sugurino savo priekinį sparną į Gio galinį ratą prieš pat antro rato pradžią. Vienintelis DNF šiandien.
  • Aaa, Aston Martin. Portimao buvo niekur. Lance kvalifikavosi tragiškai, Vettel neblogai, bet galų gale finišuota Stroll ambicijų netenkinančiose 13 ir 14 vietose. Vettel vis dar be taškų, bet šiaip ne taip aplenkė šefo sūnų su atnaujintu bolidu.
  • Williams stovykloje netikėtumas. Pralošta Haas trasoje. Uhuhu! Latifi padarė klaidą ir praleido į priekį jį kelis ratus spaudusį MSC su kibiriniu Haas. Neblogos Mick lenktynės. O jo komandos draugas, tuo tarpu, sugebėjo atsilikti visa minute. Jap, vietą komandoje nusipirkti galima bet rezultatų nebūtinai. Ir dar pasakykit, kad bet kas gali pilotuoti F1 bolidą. Taip, pilotuoti gali, bet pilotuoti greitai – ne.

Tai va tiek. Kitos lenktynės iki skausmo nutestuotoje Barselonoje jau kitą savaitę. Ir jau kaip ir bus galima dėlioti pirmus taškus ant komandų pajėgumo „i“.

race1.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apie šį tinklalapį

Ši vieta puikiai tinka pristatyti save ir savo tinklalapį, arba įrašyti kas jį sukūrė.

Toliau naudodamiesi tinklapiu sutinkate, kad bus naudojami slapukai (cookies). Daugiau informacijos

Slapukų (coookies) nustatymai šiame tinklalapyje nustatyti „leisti slapukus“ tam, kad būtų pasiektas geriausias įmanomas naršymo potyris. Jeigu tęsite naudojimąsi šiuo tinklalapiu nekeisdami savo slapukų (cookies) nustatymų arba paspausdami „Sutinku“ apačioje, tuomet jūs sutinkate su tokiais nustatymais.

Uždaryti