Site Loader

Pirmos sezono lenktynės nenuvylė, nors gal kiek pabodo, nežinau dėl ko, nes veiksmo trasoje lyg ir netrūko. Nežinai žmogus ko nori kartais.

Paskutiniais senojo reglamento metais komandos viena šalia kitos susispaudę kaip silkės statinėje. Panašu, kad šiemet pagaliau daug įtakos turės pilotas. Kelių dešimtųjų ar net dešimtosios skirtumas šiemet yra DAUG. Tai nėra tas atsilikimas, kai praloši tik komandos draugui, bet dar ir bent porai kitų pilotų. Komandų pajėgumas taip pat svyruos atsižvelgiant į trasų ypatumus ir bolido bei piloto sugebėjimus prisitaikyti prie jų. Taip buvo visada, bet šiemet tai ryškiau atsispindės pilotų įskaitos lentelėje.

Keletas pastebėjimų iš šiandienos lenktynių:

  • Mercedes šiandien buvo šiek tiek lėtesni, tačiau taktikos dėka pavyko vos ne už ausų Lewis ištraukti iki pirmos vietos. Įspūdingas komandos ir paties Lewis darbas. Penkis ratus išlaikyti greitesnį pilotą, visgi, reikia sugebėjimų, ypač kai DRS šiandien buvo labai efektyvus.
  • Red Bull, bent jau Max Verstappen atveju, turėjo greičiausią bolidą, tačiau trasoje aplenkti su šiek tiek greitesniu bolidu nepavyko. Tiksliau pavyko, bet pažeidžiant taisykles.
  • Mercedes taktika Valtteri padaryt važiuojančiu Max Verstappen stabdžiu nesuveikė dėl, jau prasta tradicija tampančio, prasto mechanikų darbo. Greičiausias ratas veikiau ne kompensacija Bottas, o taškas į komandos kraitelę.
  • McLaren sezoną pradeda kaip vidurio komandų lyderė, bent jau įskaitos lentelėje, – Lando fantastiniu lenkimu ir vėlesne gynyba nuo Leclerc išlupo pelnytą ketvirtą vietą lenktynėse. Puikus sezono startas, tačiau vidurio komandos iki lyderių vis dar per atsilieka per daug, kad galėtų kovoti dėl podiumo.
  • Checo įrodė, kad net ir po labai prastos savaitgalio pradžios – 11 vietos kvalifikacijoje, užgesusio bolido formavimo rate ir starto iš techninio aptarnavimo juostos, gali atvažiuoti solidžiuose taškuose – penktoje vietoje. Taip, Sergio reikia šiek tiek apšilti kojas Red Bull, bet podiumas dar tikrai bus. O ir šiandien suvažiuota labai respektabiliai.
  • Leclerc geriausias iš Ferrari, neblogos lenktynės, tačiau kvalifikacijoje iškovotos 4 vietos išsaugoti nuo Lando nepavyko.
  • Ricciardo pralošė starte poziciją Lando ir nesugebėjo aplenkti Leclerc. Mažos detalės bet jos lėmė galutinį rezultatą. Daniel dar gal reikia priprasti prie naujo bolido ir komandos, tačiau Norris patyrusiam komandos naujokui parodė, kad jis lengvai pozicijų ir taškų nedalins.
  • Carlos lenktynes galima apibūdinti kaip normalias. Stebuklų už Ferrari vairo neparodė, startinės pozicijos nepagerino, tačiau taškus atvežė. Not great, not terrible.
  • Yuki Tsunoda debiutuoja taškuose. Nors kvalifikacijoje susimauta, su, panašu, bent jau šiose lenktynėse, trečiu greičiausiu bolidu, tačiau galų gale atvežti taškai.
  • Lance lenktynių labai nesekiau bet atvežtas pirmas istorijoje Aston Martin taškas. Ir tai yra neblogai, nes trasoje bolidas, panašu, yra labiau šalia Alpine, nei AlphaTauri, McLaren ar Ferrari.
  • Už taškų liko visi Alfa Romeo, Alpine, Williams, Haas pilotai ir… Sebastian Vettel. Vos 15 vieta ir priešpaskutinis finišavęs. Vokietis nuo pernai apsigyvenęs nulio taškų zonoje niekaip iš jos neišsikrapšto, taip, bolidas ne stebuklas, startinė pozicija irgi ne kažką, bet, nuvilianti jau antro sezono pradžia. Uf. Negi iš 4x liko tik titulai ir vardas?
  • Atskiro paminėjimo vertas Nikita Mazepin, kuris savo debiutinėse lenktynėse bolidą sugebėjo nuvairuot 3 posūkius. Panašu, kad tai daugiau bolido ypatybių problema, nes panašiai apsisuko ir Mick Schumacher, tačiau pastarasis sugebėjo bolido nesugurint ir lenktynes užbaigti. Paskutinis. Kur Haas pilotai ir bus dažniausiai klasifikuojami šiemet.
  • Alfa Romeo, panašu, galės susiklosčius palankioms aplinkybėms pakovoti dėl taškų, tačiau jie nors ir solidžiai lenkia autsaiderius Williams ir visiškus autsaiderius Haas, tačiau su Alpine varžytis gal ir išeis.
  • Alonso grįžo į McLaren Honda laikų košmarą, kur komanda, panašu, galės kovoti tik dėl apatinių lentelės taškų. Nors dar tik pirmos lenktynės. Tai gal nereikia tokių tolimų išvadų daryt. Bet Alpine neblizga.
  • AlphaTauri keistos lenktynės. Pierre nusilaužė priekinį sparną lenktynių pradžioje ir prasikankino galiorkoje likusią lenktynių dalį iki kol lenktynes pabaigė garaže. Jei tikėti kvalifikacija – bolidas turi potencialio netgi kovoti dėl 3 vietos konstruktorių įskaitoje. Bus įdomu pažiūrėti kaip jiems seksis Italijoje už 3 savaičių.

Tai tiek mano įžvalgų. Panašu, kad galim sulaukti realios dvikovos peletono priekyje, o ir tarp viduriuko komandų vyksta įdomios peštynės.

PS Ar jau laikas rezervuoti domeną didmazepincrashedtoday.com?

race1.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Toliau naudodamiesi tinklapiu sutinkate, kad bus naudojami slapukai (cookies). Daugiau informacijos

Slapukų (coookies) nustatymai šiame tinklalapyje nustatyti „leisti slapukus“ tam, kad būtų pasiektas geriausias įmanomas naršymo potyris. Jeigu tęsite naudojimąsi šiuo tinklalapiu nekeisdami savo slapukų (cookies) nustatymų arba paspausdami „Sutinku“ apačioje, tuomet jūs sutinkate su tokiais nustatymais.

Uždaryti